nettanhuss

Alla inlägg under september 2011

Av Anette - 27 september 2011 20:39

i morgon kommer min älskling hit....så vi slipper vara ifrån varandra till fredag....det känns som hur länge som helst de veckor vi inte ses förrän till helgen....

Helgen som var nu hade vi en <3 loveweekend <3 bara jag och älskling och i lördags var vi en sväng på väla...

sen har helgen bara bestått av mys precis som det ska vara på helgerna.

I går hämtade jag kottisarna så nu denna veckan har jag alla mina godisungar här.

var hos pappsen och fa igår med och hälsade på ett tag och sen hem och vilade...hrm ja de små la sig när vi kom hem eftersom klocan han bli en hel del.

Annars knallar dagarna på på VFU:n stormtrivs.....

kram


älskar dig mitt allt

Av Anette - 13 september 2011 21:03

Av Anette - 12 september 2011 19:13

Har börjat och jag trivs bara bättre och bättre för varje dag som går.....känner mig hemma

Saknar älskling så jag har riktig ångest....hatar veckorna när inte älskling är hos mig...men innan året är slut såå bor vi ihop......wiiiiiieh

Annars går dagarna åt att jobba och sen hem och laga mat och lägga barn och sen upp och jobba igen.....

ska sätta mig och skriva min individuella VFU plan och titta lite på TV.

Men först ska vi äta och sen ska jag köra hem Anton till Kim....


Har haft en underbart mysig helg tillsasmmans med min älskling

älskar dig mitt allt puss

Av Anette - 12 september 2011 19:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anette - 5 september 2011 19:24

Och jag känner redan att allt kmmer at bli superskoj och superlärorikt

Om en liten stund kommer Fredrik och hämtar mina gosar....de ska vara hos honom tills på onsdag esn åker han till Kina och då ska de vara hos mig igen :-P i tio dagar :-)

Känner mig rejält trött i huvudet efter denna dagen men det är inte konstigt med tanke på alla intryck......men jag ser med glädje fram emot morgondagen och alla andra dagar på praktiken :-)

I Helgen var hela familjen samlad....och helgen bestod av både mys och sen skoinköp på skopunkten på Familia.......sen ett besök på MAX för att få lite middag.....

Jag kan inte med ord beskrva kärleken som jag känner till älskling......den mannen är den mest fantastiska personen i världen och jag är övertygad om att det inte finns fler som honom så jag kommer vårda kärleken till honom ömt resten av mitt liv..vill inte mista det bästa som hänt mig juh....

I lördags firade vi 10 månader sen vår första date.....snart firar vi 1 år...herregud vad tiden går fort....det känns som om den barar flyger iväg......

Och förhoppningsvs kommer han hit i morgon kväll rerdan...eftersom han ska jobba i Ängelholm resten av veckan.

Nä nu är det mysa med goisar som gäller tills Fredrik hämtar dom och sen ska jag hoppa in i badet....skriver ev mer senare


puss och kram älskar dig


Skapa flashcards