nettanhuss

Alla inlägg under november 2011

Av Anette - 3 november 2011 15:45

Jag hade aldrig trott på gudar innan jag mötte dig

Hur fel jag haft förstod jag först när du stod framför mig

Dina spelande muskler fick mig att sukta av åtrå och törst

och mystiken som brann i dina ögon drabbadde mitt hjärta först

Det måste varit dig GUD tänkte på när han skapade sin man

för det finns inte någonting du inte kan

Älskade ängel du e sann

Älskade ängel du e en man

Du e stor och stark och snygg

hos dig e jag trygg

och du e min

Hur kan en enda människa få allt och lite till?

Allt manligt muskligt är på plats

det är fantastiskt det man ser

Du får mitt blod att strömma till

De måste varit ddig som GUD skapade när han skapade sin man

får det finns ingenting du inte kan

Älskade ängel du e sann

Älskade ängel du e en man

I varje steg du går

vill jag att du förstår

att du är min

med ditt smittande leende occh din manliga kropp



   PUSS MITT ALLT DU ÄR MIN FÖR ALLTID ÄLSKAR DIG SÅ MITT HJÄRTA SPRICKER   



Ovido - Quiz & Flashcards