nettanhuss

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Valnötskolor.......

Av Anette - 15 december 2011 19:42

Tråkig rubrik och tråkigt inlägg men roligare än såhär blir det inte när jag har tråkigt hrm...eller nä jag har inte tråkigt i den bemärkelsen att jag inte har något att göra men det är tomt här hemma.....ingen älskling och inga barn...men sessan kommer hem om en liten stund.......

Tvättar för fullt och ska snart gå ner och lägga i en ny maskin så jag hinnar tvätta en till iallafall eller ja jag ska inte tvätta maskinen men men

I morgonkväll kommer älskling.....saknar honom redan fast han var hemma i natt ja detta är hemma....fick lära mig för längesen att ett hem är inte där du bor utan ett hem är där du kommer hem till någon som älskar dig och du vet att du är älskad....och jag älskar min snutte mer än jag kan säga i ord......en dag utan honom känns som ett helt år och jag hatar den känslan men snart bor han här.....räknar dagarna.....går allt enligt planerna så flyttar han in i februari eller början av mars så håll tummar och tår på det......

Annars idag då jo praktik för hela slanten......trivs och kommer att sakna alla goa människor där när praktiken är över.

Har lärt mig mycket dessa veckorna......

snart är det dags att ha ett par dagars juluppehåll och de dagarna kommer att tillbringas tillsammans med min älskling eftersom han med kommer att vara ledig i mellandagarna.........

sen är det snart nytt år.....hjälp vart har detta året tagit vägen :-S tiden springer iväg känns det som och snart är det bara två terminer kvar innan man får sin examen.....superglad att jag bestämde mig för att plugga......och dessa två och ett halvt åren har gått snabbt de med visst har det funnits stunder dä man känt att man inte kommer att klara det men det har bara varit att bita ihop och komma igen....nu har jag bara psykologin kvar under vären sen ligger jag inte efter med några kurser alls och det är jag jätteglad för.

Det har trots allt varit ett jobbigt år och det som gjort att man orkat är att jag har min älskling vid min sida även om vi inte alltid träffas dagligen. men bara vetskapen om att man är älskad och att ha någon att älska den gör att man känner sig stark.

Hrm funderar på om jag ska ta och sätta mig och skriva de sista julkorten för att sen köra upp och lägga dem på lådan det är ju bara en vecka kvar till julafton snart.....

Kort dag på praktiken i morgon och sen ska jag hem och bara vara hrm eller nja det blir säkert att jag gör en del här hemma eftersom älskling ska på julbord med sitt jobb och inte kommer hem förrän senare, ganska mycket senare.....men det spelar ingen roll NÄR han kommer hem bara han KOMMER hem......


kram


älskar dig snutte

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Skapa flashcards