nettanhuss

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Tisdag.....

Av Anette - 24 januari 2012 10:14

Och barnen har haft sovmorgon idag. Ska snart bege mig och lämna Sander på dagis sen ska jag och Anders köra till Ängelholm där vi ska tillbringa eftermiddagen.

Känns mysigt att ha barnen nu, vet inte hur länge Fredrik är borta denna gången men det gör inget för jag har såklart gärna barnen hos mig.

I går startade termin 6 av 7 på socionomprogrammet. Kunde inte närvara igår men ska åka upp i morgon. det känns konstigt att man redan har gått 5 terminer och bara har 2 kvar, verkligheten kommer springande, bara hoppas att man får ett jobb sen men varför ska man inte få det? Och jag har ju trots allt mitt jobb på Vidåsen kvar, det kommer jag inte att släppa förrän jag har ett annat. Det är ju faktiskt en trygghet.

Hoppas älskling kommer i morgon med, saknar honom när han inte är här men nu är det förhoppningsvis inte långt kvar innan vi kommer vara tillsammans varje dag.

Annars är allt bra eller nä det är det inte, jag kämpar för att komma tillbaka till mitt vanliga jag igen efter att vara nere i en depression, känns faktiskt som om medicinen äntligen börjar verka så smått, än har jag långt kvar men det känns som om jag har tagit ett par trappsteg upp iallafall och det är alltid en början. Har höjt medicindosen med så nu får vi se om jag tar ytterligare ett par steg upp.

Det är inte konstigt att man har mått som man har gjort med tanke på allt som har hänt det senaste året. Men som sagt nu är jag på väg upp igen.

En annan sak jag längtar till är i slutet av mars då jag äntligen får träffa min älskade moster Sessan igen....denna gången kommer jag inte att låta henne åka hem igen.


Nä nu är det dags att ta på barnen och sen ska vi bege oss

KRAM


Älskar dig snutte

 
 
Ingen bild

Sessan

2 februari 2012 06:00

Längtar tills dess jag med =D men jag kommer visst åka hem igen *ler* annars går alla mina framtidsplaner i stöpet men vem vet, jag kanske hamnar där ändå i framtiden *kramar om*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards