nettanhuss

Alla inlägg under februari 2012

Av Anette - 23 februari 2012 19:40

Du ska veta det min älskade, att du aldrig är ensam. Du ska veta det min älskade att jag alltid kommer finnas där hos dig när du behöver mig. Du ska veta det min älskade att jag rycker ut som en "soldier of love", nnär du behöver stöd och hjälp av någon som bryr sig om dig. Du ska veta det min älskade att vad som än händer kommer jag finnas där vid din sida som din "kärlekssoldat".

Du är mitt hjärta, mitt blod, ingenting ska komma oss emellan. För min kärlek till dig är så stark och jag kommer att göra allt jag kan för att behålla dig hos mig. Utan dig vet jag inte vad jag kommer att göra, för jag älskar dig för den du är och det du gör. Du är så genuint fin och kärleksfull mot mig och min styrka får jag när jag får vara nära dig. Vill dela mitt liv ja allt med dig mitt underbara hjärta.Jag ser dig komma ner från ovan som en ängel som kommere från kärlekshimlen för att visa kärlek som en gud. Älskar dig så oerhört mycket min kärlek. Det är du och jag föralltid mot världen min skatt


PUSS

Av Anette - 23 februari 2012 19:25

Ja det kan man säga att det har gjort sen jag skrev sist. Vissa gånger känns det som om jag och mina kära är förföljda av "bad karma" eller ja iallafall jag och sessan, detta skriver jag eftersom hon och en kompis till henne blev påkörda av en bil för lite mer än en vecka sen. Lyckligtvis undkom de med småblessyrer och bara  förskräckelsen, det kunde gått väldigt mycket värre. Men det blev iallafall en ambulansfärd till HBG:s lasarett för att kolla upp de båda otursfåglarna. Som om inte detta var nog så färgade jag håret i lördags och det resulterade i att jag låg på medicnakuten i Ängelholm med en allvarlig allergisk reaktion efter hårfärgen hrm ....hade mitt allt med mig som stöd på sjukhuset. Tack mitt allt för att du är så underbar.

så nu är det bara att äta ytterligare mediciner en vecka en vecka, om det inte forttfarande inte är bra då ska jag ta dem någon dag till. På tal om mediciner så måste jag se om jag kan få tag på en läkare på VC på måndag då jag börjar få ont om tabletter hrm, bara att hoppas att jag inte får samma läkare som sist *say no more*.


I går fyllde min prinsessa 14 år herre gud var tar tiden vägen. Förra året vid denna tiden fick sessans 13 års dag firas på barnavdelningen på HBG:s lasarett....usch hemska tanke. Detta hoppas jag att jag aldrig behöver vara med om igen.

Nä om man skulle ta och läsa igenom allt till tentan igen en sista gång innan tentan i morgon.


kram på er alla


Älskarr dig min snutte....i morgon börjar helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards