nettanhuss

Direktlänk till inlägg 3 april 2012

<3 Kanske dags att uppdatera <3

Av Anette - 3 april 2012 16:30

Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen, men det har varit en hektisk period nu och jag har varken haft tid eller lust att skriva. Nu börjar jag dock må lite bättre iallafall.

Denna helgen som var nu har vi haft besök av en älskad <3 moster <3 med två söta hundar vid namn Anton och Ruff... sen var älskling och prinsessan med här och givetvis diamanterna Felicia, Anton och Anders.....Sander valde att stanna hemma hos sin pappa och där är han fortfarande. Han är pappas gosse precis som Anton.

vad händer mer i veckan då? Jo jag ska skriva klart mitt paper så jag kan sicka inn det på fredag sen är det C-uppsatsen med så det är fullt upp  som vanligt,  hoppas att  älskling kommer på torsdag med.

Har en gosse som tjatar om middagen här hemma så att mina öron börjar blöda hrm men han är hungrig....hade mamma bara kunnat skynda på midagen hade jag gjort det men det är inte lätt när det är kyckling som måste stekas fördigt i ugnen först. Det tar lite tid och är man hungrig har man mindre tålamod så är det bara.

Gah jag har hjärnsläpp deluxe och blooggtorka, det har hänt mycket så det är svårt att sortera ut vad jag ska skriva om här på bloggen.


Kramisar till er alla


älskar dig snutte

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards