nettanhuss

Alla inlägg under maj 2012

Av Anette - 27 maj 2012 14:17

Allt är bara lite turbulent och hektiskt just nu.

Var och firade lillebror på hans 25-års dag igår....kan inte fatta att han redan är 25 :-S, det måste innebära att jag är..... hrm äh glöm det (lastgammal).....

C-uppsatsen kämpas det fortfarande med, går inte framåt på det sätt jag vill egentligen men men det går framåt sakta men säkert iallafall och det är väl det som är huvudsaken.

Har haft barnen nästan två veckor nu eftersom F varit i Egypten, men igår lämnades Sander och i kväll åker de andra två hem till pappa, ogillas men inget att göra, de måste ju vara hos pappa med.

Sessan är ju kvar hos mamma iallafall.

En annan sak som är positiv är att den 1 juli flyttar vi till lägenhet här i byn, först flyttar jag och barnen, sen kommer älskling. Om nu inte allt är förlorat efter gårdagen dvs......men det hoppas jag verkligen inte att det är.

Annars då, hrm.....börjar jobba den 1 juni....sen jobbar jag juni och juli och sen har jag semester i Augusti, sen är det dags för skola igen. SISTA TERMINEN WIIIIIIEH!!!!!!!

Nä nu ska jag se om word äe färdiginstallerat på denna datorn och sen har jag lovat barnen glass.....till middag har de bestämt att vi ska grilla hamburgare, så vi får se om vi kan fixa hamburgare....

KRAM


Love u mitt allt

Ovido - Quiz & Flashcards