nettanhuss

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Sjukskriven :-(

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar till jag mår helt bra. Så fort jag blir stressad kommer ångesten sköljande över mig :-(. En annan sak är även att Anders har eskalerat och blivit självdestruktiv :-( hoppas ci snart får klartecken att börja medicinera för detta är ohållbart i längden.
Älskling har semestet nu så han och prinsessan är här hemma hos oss, det är himla mysigt och skönt :-)
Nu ska jag ta 10 minuters vila medan barnen är lugna och sen ska jag ta itu med det som ska göras här hemma idag medan älskling är i malmö och renoverar lägenheten

Kramiz
Älskar dig snutte min

 
 
Ingen bild

Katja

9 augusti 2012 21:51

Älskade vän <3 Jag hoppas av hela mitt <3 att du å din familj snart mår bra å slipper allt elände :-( Vet om att vi inte pratats vid så mycke på den sista tiden men du vet oxå vart jag finns. Finns bara ett samtal bort, bara så du vet men det hoppas jag att du redan visste <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Av Anette - 27 maj 2012 14:17

Allt är bara lite turbulent och hektiskt just nu. Var och firade lillebror på hans 25-års dag igår....kan inte fatta att han redan är 25 :-S, det måste innebära att jag är..... hrm äh glöm det (lastgammal)..... C-uppsatsen kämpas det fortfarande ...

Ovido - Quiz & Flashcards