nettanhuss

Alla inlägg under januari 2013

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt så nu ser jag alla hinder som utmaningar i stället och det är ett stort steg på vägen.

Det flyter på för diamanterna i skolan med även om jag fortfarande slåss för att min speciella diamant ska få den hjälpen han behöver i skolan. Det kommer krävas mycket energi ännu men jag ger inte upp. När det gäööer barnen så blir vi föräldrar som tigrar, det är jag säker på att många kan intyga. Funderar på om jag ska starta en till blogg med tanke på Diagnoserna som diamanten har, där man kan skriva av sig av sina tankar mm.

Julen firade vi med alla våra diamanter, eller ja inte storbus då eftersom han ville fira med pappa hela julen, resten av diamanterna var hos F ett tag och sen åkte de med oss ut till mamma och F där vi firade julen i år.

Nyår var diamanterna hos F, eller ja alla utom sessan min som ville fira hemma hos mig och älskling. Trodde jag skulle träffa mamsen och Per oxå nu i mellandagarna men det blev inget av det :-(. Finns en person som jag håller på att längta ihjäl mig efter och det är min älskade moster sessan som jag saknar så jag snart spricker :-( hoppas vi kan träffas snart :-( innan jag kidnappar hit henne och låser in henne så hon  inte kan åka från oss igen.

121212 förlovade vi oss uppe på kopparhatten jag och älskling, nu är vi snart sambos på riktigt med och inte bara sambos i resväska.


Kryper ner under en filt i soffan nu och ska titta på film


kram

Älskar hela min underbara familj


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards