nettanhuss

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

då var det dags att uppdatera

Av Anette - 20 oktober 2011 22:07

eller ja det har det varit ett tag nu men jag har inte alls haft tid....dagarna går åt till att vara på den underbar VFU-platsen och sen hem och göra mat till kottisar och äskling, sen mysa med älskling och kottisar och sen upp och till vfu igen hahahaha samma dag ut och dag in men jag vet verkligen vad jag vill göra när jag är klar......

De första 5 veckorna var jag med LSS-handläggaren i *****kommun och sen nu har jag varit med enhetschefen för personliga assistenter i samma kommun, ska gå med henne i två veckor till och sen ska jag gå med enhetschefen för LSS-boendena och efter det ska jag gå med enhetschefen för Korttids och fritds, kommer att ta med mig supermycket jag kommer att ha nytta av i mitt framtida yrke.Har lärt mig mycket jag kommer ha nnytta av privat med, så fort vissa saker är klara eller ja även nu på vägen med. svarar om ni vill veta

Har haft älskling och småkottisar här hemma nu i två veckor och snart flyttar älsklng hit för gott *längtar*

Varit och handlat idag med och nu satte jag mig här efter att ha klarat av alla måsten för ikväll....imorgon kommer älskling igen och på lördag åker vi till hotell ericslund för att mysa på en loveweekend bara han och jag

ska lämna småkottisarna hos deras farmor på lördag innan viåker eftersom Fredrik inte kommer hem förrän på söndag....

En annan sak jag har funderat på är hur lång tid ska man behöva vänta för att få besked i ett ärende man anser är angeläget att få svar i hur fortsättningen blir när polisanmälan är gjord hrm


Nä nu är det soffan och sen är det sängen varit uppe tidigt så jag är liiiite trött nu ska bli skoj att se om jag kan sova i natt när inte älskling är här hrm brukar INTE kunna det


älskar dig min snutte

puss


kram på er alla andra

 
 
Ingen bild

Sessan

21 oktober 2011 06:02

Glad för er *kramar om*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards