nettanhuss

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Anette - 16 juni 2011 08:20

Hrm känns om om jag inte hänger med i dagarna som jag ska..... i morgon kommer ÄNTLIGEN min älskling och prinsessan....och min älsklingsessa ska vara hemma denna helgen tror jag iallafall om hon inte vill vara hos sin pappa men det återstår att se.

Gårdagen var en liiiiiiten aning hektisk hrm.... först var jag med gosegumsan Josse och Åskan på CSK och sen åkte jag till Åstorp för att skriva ett delegeringsprov och efter det ner till brandstationen i Åstorp för att vara med på en brandutbildning som är obligatorisk vart annat år, sen bar det av hem och ut med Cindy,duscha och göra vid sig inför mötet i KFN i Klippan.....i klippan befann jag mig mellan 17.30 och nästan 22 så jag kan säga att jag var bra mör när jag kom hem......la mig halv 11 och det är inte vanligt om man har mitt namn men jag var helt slut efter dagen....... idag är det bredvidgång kl 13.30 till 21 för min del men först ska jag ta mig in till Ängelholm ett ärende och sen ska jag hem och hämta sessan så hon kan komma upp till hästen och sen är det bara för mig att köra till Åstorp och jobba..... hrm ser ut som om jag får en lika hektisk dag idag men sen är det fredag och då kommer älskling juh och prinsessan och det blir en helg att koppla av på..... ev blir det klippanfestivalen på lördag får se lite vad vi orkar med......

nä nu ska jag göra vid mig och sen ska jag åka in till Ängelholm, kanske dags att börja dagen så man hinner vad man ska


ÄLSKAR DIG MITT ALLT, KÄRLEKEN TILL DIG BLIR BARA STARKARE FÖR VARJE SEKUND SOM GÅR, DU ÄR MIN SOULMATE PUSS PÅ DIG <3


MAMMAS GOSEUNGAR MAMMA ÄLSKAR ER SÅ DET GÖR ONT I MITT HJÄRTA


Ovido - Quiz & Flashcards