nettanhuss

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var den mannen som jag skulle älska resten av mitt liv.

Nu har det gått snart 20 månader sen vår första date och den kärleken jag känner till dig växer bara sig starkare för varje dag som går. Ska jag fortsätta älska dig i denna takten kommer jag snart att spricka.

Du är den jag kan dela allt med, jag kan berätta mina djupaste hemligheter för dig, jag vet att du lyssnar och finns där för mig, på samma sätt som jag lyssnar och finns för dig

Så mitt allt glöm aldrig hur mycket jag älskar dig


PUSS min älskade nallebjörn

Ovido - Quiz & Flashcards