nettanhuss

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

<3 Tisdag och skolavslutning <3

Av Anette - 14 juni 2011 09:19

Var tar åren vägen....sessan slutar 6:an och Anton slutar 3:an idag hrm tycker inte det var längesen de var små och nu är de stora.....

Ska lämna småkottisarna på dagis snart eller ja sander ska lämnas och Anders ska in till dr i ängelholm igen och efter det ska jag lämna honom på dagis eftersom det är pappas vecka och han ska hämta dom sen.

Jobbade igår 6.45 - 15.30 och är fortfarande lagom mör i mina ben :-S.....inte van vid att springa rundor hahaha eller jo det är man men inte så som jag gjorde igår....i morgon ska jag med gumsan Josse ett ärende och sen ska jag till åstorp och skriva mitt delegeringsprov och efter det ska jag på brandutbildning även den i Åstorp, sen hem och byta om och sen in till Klippan då vi har möte med KFN. På torsdag är det dags för bredvidgång på kvällen och sen är dete fedag och ddå kommer älskling och prinsessan.....längtar har inte träffat prinsessan på flera veckor och älskling har jag inte träffat sen förra måndagen då han åkte hem efter att ha varit här en långhelg...så på fredag är det nästan två veckor sen vi sågs...snacka om att jag har abstinens.

Det blev ju en ensamhelg denna helgen men jag överlevde det med, hade besök av mamsen och Per en snabb sväng över natten mellan lördag och söndag (de kom lördag kväll och åkte hem söndag morgon eller ja de åkte inte hem, de åkte till Eslöv) mer om det kan ni läsa i mamsens blogg http://www.pastorewa.blogspot.com/ 

Funderar på om jag ska göra vid mig så vi kan köra så vi inte behöver stressa hatar att stressa och hatar att komma för sent.....men än har jag lite tid på mig....sen när jag kommer hem i em så ska jag städa av  här tror jag och sen är det dags att hämta sessan från hästen. Och sen är det nästan kväll igen, har en liten kompleteringsuppgift som jag ska göra med har lite mer än en vecka på mig men jag tänkte att jag ska göra den i kväll så slipper jag det sen....väntar bara på resultatet från psykologitentan med och håller tummar och tår för att jag har klarat den annars vet jag att jag ska pluggga i sommar med så jag kan göra tentan som kommer strax innan skolan börjar i höst och om jag inte sätter den denna gången så ska jag göra det då men det känns som om jag har klarat den.....

Nä nu göra vid mig och mysa ett par minuter med mina gossar innan vi ska köra till dagis och ddoktorn.....

kram


<3 Tack för att du finns min älskling och tack för att du låter mitt hjärta tillhöra ditt <3 Älskar dig mest av allt och för alltid mitt allt <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards