nettanhuss

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

<3 Nu var det ganska längesen jag skrev <3

Av Anette - 30 juni 2011 09:03

kom jag på men mina dagar nu går ut på att jobba jobba och sen jobbar jag lite med hrm hahahahaha.....

Vi har firat midsommar med och den firades med min fina familj hemma hos sessans kompis mamma och vi hade supertrevligt.....

jag har givetvis tillbringat mer tid med min underbara älskling än på midsommar och det går inte med ord att beskriva hur mycket jag älskar den mannen. Min kärlek till honom blir bara större för var dag som går, nu på söndag var det 8 månader sen vår första date och jag är verkligen fortfarande sådär nykär med en pirrande känsla i magen bara jag tänker på honom, det är bara helt underbart.

Pratade med min pappa igår och han kom med ett förslag som vi ska genomföra wiiiiieh säger jag bara det ska bli helt underbart.....

Har lediga dagar idag och i morgon och i morgon kommer min älskling till mig sen ska han, jag och sessan bara mysa i helgen hrm jo alla tre skriver jag här men jag vet att sessan inte kommer att vara hemma så mycket i helgen hihihi hon har juh andra saker som drar lite mer nu :-P

Sen har jag pratat med min älskade moster sessan med och hon är bara så underbar, längtar till vi träffas nu i sommar.....love u to lots.

annars då hrm ja jag vet inte, ska in till klippan ett ärende nu och sen blir det väl hem och städa.......tror jag fast jag hade hellre lagt mig på stranden någonstans och bara varit en hel dag men men det är inte kul att göra det själv heller.

ska inom biblioteket i klippan med tänkte jag och se om jag hittar något intressant att skriva om i sommarkursen *Dårens historia*

kram


älskade älsklingen min du skulle bara veta hur mycket jag älskar dig och hur lycklig du gör mig pussisar och kramisar i miljoner

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards