nettanhuss

Alla inlägg under juni 2011

Av Anette - 11 juni 2011 11:42

Mmmmmmm denna helgen är jag ensam fast det är min barnhelg men de små ville åka till mormor.

I kväll kommer mamsen och Pääär (undrar om Bääääärtil följer med (internt skämt))

Och i morgon ska jag hämta hem barnen igen för att senare i morgonkväll köra dem till Fredrik eftersom jag börjar jobba redan kvart i 7 på måndag morgon.

Japp så nästa vecka kör jobbet igång på allvar.

Och sen får jag inte träffa min älskling, mitt allt förrän nästa helg heller förrmodligen, eftersom det ser lite tight ut denna veckan som kommer men om HAN har tid så ordnar det sig.

Annars då denna veckan jo jag har haft barnen och i onsdags var sista dagen i skolan för denna terminen för mig och sen nästa termin ska vi vara inne en vecka sen är  det VFU som gäller resten eller ja nästan resten av terminen. Det ska bli jätteintressant faktisk, ska göra min VFU på ett ställe i Landskrona.

Pratade med min gosegumsa och min moster i gårkväll, tack för att ni finns när jag behöver ett lyssnande öra.

Nä om man skulle göra sig färdig så man kan åka till mormor, även om jag inte alls känner motivation, men ibland måste man göra saker som man egentiligen inte känner för till 1000%

kram på er alla


Älskling älskar dig mer än alla ord i världen kan besskriva



Av Anette - 8 juni 2011 21:09

Grattis på Födelsedagen bästaste gogumsan min :-)

 

Kramar i massor och tack för att du finns vid min sida

Av Anette - 6 juni 2011 21:09

Tillsammans med mitt älskade hjärta ja det har jag haft denna helgen vi har bara tagit det lungt och funnits med och för varandra.

Har hämtat hem mina älsklingar här idag eller ja alla utom Anton som valde att stanna hos pappa denna veckan med och det är klart att han får det om han vill

Saknar min älskling som en tok redan :-S men vi ses om nägra dagar igen och då ska han få träffa mamsen :-P hon och Per kommer på lördag så då får älsklingen träffa sin svärmor hihihi

Funderar skarpt på om jag ska gå och duscha eller om jag inte ska det hrm hade nog behövt det efter denna dagen så det blir nog en dusch så man kan lägga sig i rena lakan sen och bara njuta hrm fast kommer inte att njuta av att ligga i sängen för det kommer att vara jättensamt faktiskt då inte älskling kommer att vara i den med mig men men snart så :-)

Natti på er alla underbara där ute nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med Anders som inte kan somna eftersom det är för varmt i huset (ingen värme på)


love u most of all and forever min nalle

Av Anette - 2 juni 2011 19:15

Det blåser ibland i det liv som är vårt
när kraven är många och tempot känns hårt.
Då är det viktigt att ha en kamrat
som använder orden till annat än tjat.

Men om man vill göra tillvaron rik
behövs både kärlek och ljuv romantik.
Någon som inser hur just jag mig känner
någon som gör så att pulsarna bränner.

Jag tror knappt att jag har fattat det än
jag har funnit en man men också en vän.
Därför vill jag att du skall veta det nu
Du är min älskling, allra käraste du!

 

Älskar dig mest i hela världen mitt allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards