nettanhuss

Alla inlägg under juli 2011

:-*

Av Anette - 10 juli 2011 18:36

Av Anette - 10 juli 2011 17:39

Helgen har spenderats med älskling och alla våra fina ungagr eller nåja nästan ala våra fina ungar Anton är hos sin pappa juh

Helgen har varit lugn :-)

I går var vi vid bandsjön några timmar

och idag strax efter tolv åkte älskling och prinsessan hem igen och nu sitter jag häroch saknar dom.

Ska sätta mig och skriva lite på hemtentan somjag harvalt att klala "en vansinnig historia" om hur man behandlade människor med psykiska problem förr i tiden


kram på er alla skriver kanske mer senare

älskar dig mitt allt puss och kram

Av Anette - 5 juli 2011 10:31

Jobbade hela helgen och när jag kom hem i lördags mös jag med min älskling och sessan och sen åkte vi till torparedagarna ett tag men det var inget kul eftersom det var sååååååååå varmt......

körde hem och tittade lite på tv istället vilket inte var svalare direkt.....

Jobbade i söndags med men när jag kom hem hade älskling åkt hem eftersom han hade lite att göra i malmö....gissa om jag längtar till semestern när vi har mer tid tillsammans.

jobb igår med och sen efter jobb så hämtade jag hem mina gosisar wiiieh som jag har längtat efter dom, vi åkte till bandsjön ett tag på kvällen för att svalka oss och sen hem och mös....

Lediga idag och vi tar dagen som den kommer, eventuellt så ska vi åka och bada lite senare efter lunch men jag vet inte säkert ännu.....får se, har lite som ska göras här hemma med och sen har jag en hemtenta som ska påbörjas så att jag blir klar med den i tid juh.....

Jobb i morgon med och torsdag och fredag och sen kommer min älskling och min prinsessa till oss igen....saknar dem massor.

Annars inget nytt bara jobbar och jobbar, hinner inte med annat tycker jag men men bara nästa vecka med och sen är det semseter och det ska bli såååååå skönt, har ett par dagar under semestern som jag ska jobba men merparten ska jag vara hemma och mysa med min underbara familj och det bästa av allt är att älskling ska ha semester samtidigt så vi kan mysa mer än vad vi gör när vi bara ses på helgerna och detta är ett stort plus.....

bara två veckor kvar nu innan tant fyller år och högst på önskelistan står pengar så jag kan köpa en tvättmaskin hrm hatar att inte ha någon, det börjar bli jobbigt att tvätta för hand hela tiden även om det fungerar men men jag tvättar hellre i maskin kan jag säga.....ska se om jag kan hämta en till helgen hos en kompis, den har stått i hennes källare ett tag men den ska fungera sa hon eftersom den har stått hemma hos hennes mamma och knappt blivit använd så snälla ni håll tummar och tår på att den fungerar men eftersom jag inte vet så vill jag ha en reservplan.

Nä nu ska jag byta i min säng...eller som Alex säger min och Chrilles säng hahahah


Älsklar dig mitt allt puss på dig.....

mammas gosisar älskar er med

Ovido - Quiz & Flashcards