nettanhuss

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Anette - 13 december 2011 18:14

Men på praktiken har den varit bra.....tittade på lussetåg på Dagcenter innan vi gick hem. :-) de var jättefina.

Efter praktiken var det bara att köra hem och hämta Sanders lussekläder och sen vidare och hämta Anders för att sedan titta på ytterligare ett jättefint lussetåg på dagis denna gång.

Nu är mina småkottisar hemma hos sin pappa och det känns inte alls kul efter att ha haft dom i 6 veckor, här e så tomt och tyst.

Men men de kommer till mig på måndag igen och sen har jag dem fram till lillejulafton nästa vecka....

Älskling kom i gårkväll och åkte till Perstorp i morse...hoppas han kommer i morgon kväll igen eventuellt skulle han vara i Helsingborg på torsdag......och sen är det snart helg igen. Denna helgen blir utan barn och nästa med eftersom barnen ska vara hos sin pappa över julen.

Men över nyår ska de vara här.


Bläh känner mig på uruselt humör men men får försöka städa lite och se om det kan skingra tankarna och saknaden efter kottisarna. Deras pappa har ju inte träffat dem på 6 veckor nu och det är klart att de har saknat honom.

En person som jag helst velat vara hos mig nu när jag mår dåligt är min älskling men tyvärr är det inte möjligt ikväll och det dröjer innan han är hos mig för alltid om jag har tur flyttar han in under februari månad.

Det är absolut inte det optimala att ha det som vi har det nu det tar väldigt mycket på psyket. Om man älskar en person så mycket som jag gör vill man inte bara träffas ett par dagar i veckan utan vakna varje morgon tillsammans och somna tillsammans varje kväll och som sagt inte bara ett par dagar i veckan


men men nu är det som det är och inget att göra åt det :-( även om jag hatar det :-(

känner att detta blev ett klagoinlägg men känner bara för att skriva som jag skrivit

vill man inte läsa så behöver man inte


Kram


Älskar dig min snutte...........




Ovido - Quiz & Flashcards