nettanhuss

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Anette - 14 december 2011 07:46

och idag är det 10 dagar kvar till julafton......en julafton som inte blir en vanlig julafton....första gången på 13 år som jag firar en julafton utan barnen :-(..... men jag firar den med min älskling iallafall och det är ett plus bara det, vi kan ta det lungt och bara mysa vi två underbart härligt.

Jag och sessan ska snart bege oss till Helsingborgs Lasarett och röntgenavdelningen :-S sessan ska göra en magnetkameraundersökning inför sitt besök på neurokirurgen i Lund......så vi kan se vad det är för fel på hennes nacke....de misstänker "traumatiskt diskbråck" på en kota i nacken och jag hoppas verkligen att de har fel för det vill jag verkligen inte att hon ska ha.


skriver mer senare i kväll eller i eftermiddag

kram


Älskar dig snutte så jag nästan spricker puss på dig

Ovido - Quiz & Flashcards