nettanhuss

Alla inlägg under januari 2012

Av Anette - 24 januari 2012 10:14

Och barnen har haft sovmorgon idag. Ska snart bege mig och lämna Sander på dagis sen ska jag och Anders köra till Ängelholm där vi ska tillbringa eftermiddagen.

Känns mysigt att ha barnen nu, vet inte hur länge Fredrik är borta denna gången men det gör inget för jag har såklart gärna barnen hos mig.

I går startade termin 6 av 7 på socionomprogrammet. Kunde inte närvara igår men ska åka upp i morgon. det känns konstigt att man redan har gått 5 terminer och bara har 2 kvar, verkligheten kommer springande, bara hoppas att man får ett jobb sen men varför ska man inte få det? Och jag har ju trots allt mitt jobb på Vidåsen kvar, det kommer jag inte att släppa förrän jag har ett annat. Det är ju faktiskt en trygghet.

Hoppas älskling kommer i morgon med, saknar honom när han inte är här men nu är det förhoppningsvis inte långt kvar innan vi kommer vara tillsammans varje dag.

Annars är allt bra eller nä det är det inte, jag kämpar för att komma tillbaka till mitt vanliga jag igen efter att vara nere i en depression, känns faktiskt som om medicinen äntligen börjar verka så smått, än har jag långt kvar men det känns som om jag har tagit ett par trappsteg upp iallafall och det är alltid en början. Har höjt medicindosen med så nu får vi se om jag tar ytterligare ett par steg upp.

Det är inte konstigt att man har mått som man har gjort med tanke på allt som har hänt det senaste året. Men som sagt nu är jag på väg upp igen.

En annan sak jag längtar till är i slutet av mars då jag äntligen får träffa min älskade moster Sessan igen....denna gången kommer jag inte att låta henne åka hem igen.


Nä nu är det dags att ta på barnen och sen ska vi bege oss

KRAM


Älskar dig snutte

Av Anette - 23 januari 2012 19:51

Älskade hjärtat mitt..

Jag kände redan från början att det fanns en samhörighet mellan oss båda.

Det är i din famn jag vill vara nu.

Du ska veta att du är vacker och det är just dig jag vill leva resten av mitt liv med.

Jag vill vara dig nära och känna dina andetag, stryka min kind mot din, känna lyckan när vi är tillsammans

Jag vågar vara mig själv inför dig och den kärlek du ger mig är det finaste som finns. du älskar mig på ett sätt ingen annan någonsin gjort.

Vi har haft våra dalar men ingenting kan förändra min kärlek till dig.

Jag vill för alltid vara änglen som finns vid din sida, jag vill hjälpa dig upp när du faller jag vill torka dina tårar när du är ledsen, jag vill skratta med dig när du är glad.

Jag vill att du för alltid ska vara min riddare på den vita hästen, riddaren som torkar mina tårar när jag är ledsen, riddaren som skrattar med mig när jag är glad, riddaren som hjälper mig upp när jag faller.

Tillsammans ska jag och du min riddare rida på den vita hästen genom livet.


Puss Älskar dig.

Av Anette - 21 januari 2012 23:33

Har jag inte mått så bra eller ja det har jag inte gjort på ett tag nu.....men de senaste veckorna har varit värre än vad de brukar......

Jag skulle kunna skirva mycket men jag låter Channet höra istället så blir det inget fel. I kväll var jag och mina tre gossar på middag hos min kusin i klippan...trevligt med lite avbräck...god mat och trevligt sällskap....

Helgen spenderas utan mitt Hjärta men men kommenterar inte det mer nu utan Channet får lyssna...

natti natti alla


älskar dig

Ovido - Quiz & Flashcards