nettanhuss

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Hej skriver brevet.....

Av Anette - 15 december 2011 17:20

som jag lovat. Bättre sent än aldrig. Nu står jag inte ut längre, måste nog ringa polisen tror jag.

Det har flyttat in en kvinna i smyg hos mig. Jag ser henne ibland när jag går förbi spegeln. Hon är fet och ser ganska sur ut. Hon har inte alls min smärta fulländade figur eller mitt charmiga leende. Hon betalar ingen hyra så det minsta man kan begära är väl att hon städar lite. Men icke. Snarare tvärtom. Hon rör till det mesta, och gömmer undan grejer så jag får gå och leta i timtal efter saker och ting. Min mat är för det mesta uppäten när jag är sugen på något gott. När jag känner att jag vill ha ett glas vin, ja då är det nästan tomt i vinboxen. Den som skulle räcka minst ett par veckor till. Klart att hon varit där oxå och snyltat.

Det värsta är att jag tror att kärringen stjäl oxå. Så fort jag fått in pengar på kontot så går det inte lång tid förrän det är tomt igen. Antagligen har hon hittat min bankomatkod och går där och nallar. Men vet du, i förra veckan skulle jag ta ett nytt passfoto, precis när blixten skulle avfyras, tror du inte att människan tränger sig in i fotoautomaten och sätter sig framför mig.

Nu får jag drass med det hemska fotot i mitt pass i årtal.

Nä jag måste ringa polisen och anmäla detta så det blir som förr igen!!!!!!!

 
 
Ingen bild

carine

15 december 2011 17:49

Hej be den främmande kvinnan flytta omedelbart ;) det går faktiskt .. hon får inte göra intrång på dig du vackra kra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards