nettanhuss

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Anette - 10 maj 2011 22:16

ja det kan man verkligen säga att det har varit i dag alltså varmt....ja igår med och i helgen med för den delen...barnen har badat lördag, söndag och i dag....de badar i en liten sjö som ligger en liten bit härifrån......

Helgen spenderades tillsammans med mina underbara ungar och min underbara älskling tyvärr var inte underbara prinsessan med denna helgen som var men det tar vi gen nu denna helgen som kommer......

har haft utredningsövningar nu två dagar i skolan så nu är man ganska så trött....sen på fredag...den 13:e har vi omtenta i socialpsykologi.....bra dag eller hur hihihi...ska vara hemma och plugga till den nu onsdag och torsdag och sen kommer ju älskling och prinsessan på fredag igen wiiiieh....

saknar älskling så mycket nu så att jag känner en klump i magen när jag tänker på det....men snart snart snart så slipper jag kanske göra det....planer finns men går inte in på det mer i nuläget.......

Nä ska sätta mig och titta klart på pluras kök och sen kallar sängen och kuddarnas rike på mig


älskar dig min nallebjörn.....

älskar er alla fem underbara suntteungar.........


puss

kram


Ovido - Quiz & Flashcards