nettanhuss

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Anette - 17 maj 2011 21:39

A: Galopperande alzheimers Light är min nya diagnos.
Jag: hahaha kaka söker maka kanske eftersom jag har dig i luren min älskling
A: hahhahhaha. Ja o du märkte hur bra mitt minne är. Jag hann ut i köket sen var det borta.
Jag: hahaha ja det galopperade ifrån dig
A: JAPP milt sagt.
Jag: ‎*gnägg* ajajaj rakt in i väggen
Jag: och där sitter den som ett frimärke
Jag: och jag efter aj som *man får inte svära*
A: Hur blev det med dina rosa flygande elefanter?
Jag: hrm jodå och inte f*n har de tvättat min tröja heller de vill bara att jag ska äta färgglada tabletter men man får itne ta emot det av främlingar har min pappa sagt så jag vägrar ta dem
A: ajajajajajaj. inte bra alls. jag ska vara snäll mot dig hädanefter så slipper se dem.
Jag: tut tut
A:  ska vi dela säng på avdelningen?
Jag: japp absolut
Jag: om de godtar dubbelsäng
Jag: annars löser vi det
A: annars får vi dela tröja oxå
Jag: hahaha
Jag: pax för att sova mot väggen 
A: nä det e min tur denna gång
Jag: akta dig för farbröderna som kommer in i rummet bara
JAg: därför jag ska ligga mot väggen  
JAg: ‎:-P 
JAg: den e minnnnnnnn  
Jag: haha tänker jag snabbare än dig  
Jag: vad har vi pratat om???????????????????????????????????
Jag: kommer inte ihåg nägot  
Jag: hrm något
A: vet inte. minns inget
A: hmmmm galopperande va det ja ·
Jag: haha japp gnägg gnägg rakt in i vääggen sen kommer tabletterna nääääääääää jag vill inte ha några
Jag: ta bort elefanterna jag gillar inte deras snablar de e otäcka
A: pilla bli
A: väggen är min
 
hahaha jag och gogumman min är helt enkelt inte kloka :-P men hon är bääääääst
 

Av Anette - 17 maj 2011 16:47

ja lite fantasilös rubrik kanske men jag vet inte vad jag ska sätta som rubrik.....

Veckan så här långt då hrm ja igår var vi i skolan ett tag och älskling skulle kommit efter jobb men eftersom jobbet blev inställt så blev det inte.....så nu får jag vänta ända till på fredag innan jag får träffa honom.....

Var på sjukhuset igår med Anders med och ska dit idag igen eftersom han har klagat en del på dagis idag och inte använder handen...så nu kl 17 ska jag ringa till vårdcentralen Laxen så får vi se om de har en tid där eller inte annars blir det väl stora akuten i Helsingborg.....men det hoppas jag inte....


Annars hrm nja jag har inget att förtälja......


älskar dig min egna goa nallebjörn saknar dig och längtar till helgen

puss och kram


kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards