nettanhuss

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Anette - 24 augusti 2011 15:20

men jag fick träffa min älskling ett litet tag iallafall och det betyder mycket.....

och snart är det fredag och då kommer vi att träffas och sen blir det mys hela helgen.....

kan fortfarande inte beskriva hur ofantligt mycket jag älskar den mannen.....

Anton kom precis hem och sessan var hemma för ett tag sen men har nu gått ett tag igen.....

Tyvärr så fick älskling förhinder så han kunde inte stanna i natt som det var planerat eller tänkt från början......men men det är så det är när man har det jobbet som han har.

Bloggen har legat på is nu denna sommaren har inte uppdaterat så mycket som jag hade tänkt från början eftersom jag ha prioriterat att vara med min familj under semestern och sen har jag jobbat....jobbat och åter jobbat......och dethar inte hänt så mycket....under semestern  har vi bara tagit dagen som den kommer gått upp ätit frukost och sen hittat på vad som har fallit oss in.......precis så som man ska göra när man har semester och inte har några som helst krav på sig att man måste göra det och det och det..... det har varit helt underbart...nu är det snart höst och jag hoppas att allt rullar på som det ska så att vi snart bor tillsammans och slipper detta med att vara särbos för det tär på en kan jag säga iallafall på mig....och jag vet att du mitt allt inte hellet vill ha det så här mer än nödvändigt

nä om man skulle ta och göra något och inte bara sitta här men jag har nästan ingen inspiration till något annat får jag vill ha min nallebjörn här nu och helst nyss

kram


<3 ÄLSKAR DIG MITT ALLT <3


Av Anette - 24 augusti 2011 09:05

Hjälp var tar veckorna vägen??????? Det hinner inte bli måndag innan det blir helg igen känns det som

Helgen som gick tillbringade jag med min underbara familj...älskling och alla barnen

Annars då hrm jo denna vecka har jag ledigt innan det är dags för skolan igen på måndag och nästa måndag är det dags för VFU ska bli helt underbart att få komma ut på den :-)

snart eller ja iallafall inom snar framtid kommer förhoppningsvis älskling att flytta in med och jag längtar :-)

på tal om älskling han kommer om ca en timme så jag får pussa och krama honom :-) om allt går enligt planerna stannar han tills i morgon men det är inte helt säkert ännu så jag håller tummar och tår

nä vet inte vad jag ska skriva om händer inte så mycket de veckorna jag inte har barnen men denna sommaren kan jag sammanfatta med ett ord fantastisk.....ja för utom en grej då men den tar jag inte publikt....

kram


puss på dig min goseälskling vad skulle jag gjort utan dig

Ovido - Quiz & Flashcards