nettanhuss

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Anette - 25 augusti 2011 12:43

Då var det redan torsdag...och jag städar här hemma.....

Såg en av de bästa svenska filmerna jag någonin sett igår *Hur många lingon finns i världen*? Den träffade verkligen rätt i hjärtat kan jag säga utan att överdriva vi skrrattade och grät här hema om vartannnat.....se den om ni inte redan har gjort det.

I morgon kommer äntligen min älskling till mig.....sen är det mys hela helgen som gäller.....i morgon ska vi mysa med skaldjur och lite vin och sen bara slappa i soffan.

Saknar mina småkottisar något enormt tror aldrig att jag kommer att vänja mig vid att ha dem bara varannan vecka men det är bara att acceptera faktum.....och de har det bra hos sin pappa med....barn behöver båda sina föräldrar även om de bor på varsitt håll....kontakten är oerhört viktig..

och det kommer inte alltid att kännas tomt de veckor jag inte har barnen eftersom älskling juh flyttar hit snart.....han kan visserligen inte fylla tomrummet efter att inte ha barnen men det är ju trots allt så att ensamheten inte är så stor...

och sen denna veckan har jag juh haft de två stora guldklimparna här hos mig och det betyder oerhört mycket det med att få rå om bara de två och att de inte behöver dela mamma med de små....


Trodde inte att man kunde vara så här lycklig som jag verkligen är i förhållandet med min älskling....det känns får bra för att vara sant men med honom har jag hittat mig själv och mår aldeles utmärkt.....han bekräftar mig som månniska på ett sätt som ingen annan man någonsin har gjort innan och jag är verkligen 100 % lycklig med honom....har ju hittat min soulmate nu......


hrm ja från det ena till det andra nu har jag druckit upp mitt kaffe så nu ska jag ta tvätten och sen fortsätta med städningen...


Ps: har förresten blivit supporter på www.hjärnkoll.se för att kunna sprida budskapet om psykisk ohälsa och för att jag inte accepterar att det är ett tabubelagt ämne, det är vanligare än vad vi tror och tyvärr så talas det inte alltid öppet om det..... gåå med du med vetja


kram


ÄLSKAR DIG Chrille mitt allt

Ovido - Quiz & Flashcards