nettanhuss

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Anette - 30 augusti 2011 17:30

Japp om bara tre terminer går man ut som färdigutbildad socionom och på måndag så börjar VFU:n. Stället jag ska vara på verkar helt underbart och det ska bli superspännade att vara där...tror det kommer vara en erfarenhet för livet....eller tror inte utan jag vet att det kommer att bli det.

Dagen idag har gått åt till att vara i skolan och sen hem och hämta barn och prata med den underbaraste mannen i världen min <3 älskling<3 mannen jag älskar över allt annat här i världen.

och nu har vi även ätit middag, det blev färddigmainerat kebabkött om jag gjorden pastasås av tillsammans med paprika, champinjoner och spenat....mums mums

Det blev över till i morgon med så nu slipper jag göar middag då.....har jag tur kommer älskling hit efter jobb i morgon med håller verkligen all tummar och tår för det.

Ska eventuellt ha barnen länge denna gången om de inte ska till Fredrik nästa måndag till tisdag får sen åker han till kina och blir borta till den 18. Så då kommer jag ha barnen under den tiden bortsett från nästa helg då vi åker till moster <3 i Stockholm.

Har tillbringat helgn tillsammans med min älskling och v har haft det supermysigt...Sessan och goungen Alice och sötnosen jeppe och Anton har med varit hemma.....i lördags var vi föst ute på en restaurang i Helsingborg jag och älskling supergod mat och jättemysigt var det...sen var vi på Bjuvsfestivlen och de var inte lika kul regnade och var bara en massa fylle som vanligt på festivaler.....

söndagen bestod av mys och barnhämtande...senare på kvällen åkte älskling hem :-( tycker inte om söndagskvällarna :-( men hålls uppe av att det snart är så att vi bor tillsammans och på så sätt slipper man de jobbga avskeden efter våra mysiga helger utan kan istället mysa VARJE DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nä nu ska jag hoppa i duschen och sen efter det är det mys i soffan med barnen som gäller

KRAM


ÄLSKAR DIG MITT ALLT DU ÄR DEN BÄSTA PÅ JORDEN......

Ovido - Quiz & Flashcards