nettanhuss

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Anette - 14 augusti 2011 23:23

1. stranden var för sandig

2. sola topless på stranden borde förbjudas. Vår semester blev förstörd eftersom min man tillbringade hela dagarna med att glo på andraa kvinnor

3. Vi köpte Ray-ban solglasögon för 5 euro av en gatuförsäljare, men de visade sig vara oäkta.

4.Ingen hade sagt att det fanns fiiskar i havet...barnen blev förbluffade

5. Min pojkvän och jag bokade ett rum med två sängar men blev placerade i ett rum med en dubbelsäng. Vi håller nu er ansvariga för att jag blev gravid dethade aldrig hänt om vi fått vårt bokade rum

6. sanden på brochyrbilderna var inte som sanden i verkligheten, på bilderna var den gul men i verkligheten var den vit

7. vi var tvungna att köa utomhus utan luftkonditionering

8. de lokala butiksägarna är lata - jag behöver ofta köpa saker under siestan den borde förbjudas

9. Det tog oss 9 timmar att flyga hem från Jamaica till England men för Amerikanarna tog det bara 4 timmar.

10. Jag jämförde storleken på vår enrumslägenhet med våra vänners trerumslägenhet och fann att vår var märkbart mindre.


Av Anette - 14 augusti 2011 19:58

Sitter här hemma utan älskling det känns supertungt efter att ha tillbringat 4 veckor tillsammans med honom :-(

vi har haft 4 helt underbara vecckor ochh att tillbringa så mycket tid med honom har fått mig att älska honom ännu mer och det säger inte lite det eftersom jag redan innan semestern älskade honom ofantligt mycket....

Men idag var det sista dagen han var här eller ja inte sista han kommer ett tag efter jobb  i morgon med och sen kommer han och prinsessan till helgen med och då är det gammelmarknad i Ljungbyhed

En annan underbara sak som hände förra helgen var att min älskade moster kom och jag kan säga att jag hade rejäl ångest när hon skulle åka hem i söndags....ville att hon ska stanna här hos mig för alltid :-P

Det har även hänt en del tråkiga saker som jag fått reda på förra veckan men för att inte hänga ut någon eller röja något annat så skriver jag inget om det här offentligt......

Ska plugga psykologi här nu ett tag och sen ska jag titta på tv innan vi ska lägga oss eller ja innan jag ska lägga mig tror att Anton kommer att vänta med att lägga sig med tills jag lägger mig....sen i morgon ska jag in till Apoteket och hämta penicillin till sessan hrm hon har ovavn på allt annat dragit på siig hallsfluss stackaren


kram på er alla


Älskade älsklingen min längtar till den dagen du är här för alltid och hoppas att det inte dröjer allt för länge men det vet jag att det inte gör älskar dig mest av allt och för alltid

Ovido - Quiz & Flashcards