nettanhuss

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Semestern över och jag.....

Av Anette - 14 augusti 2011 19:58

Sitter här hemma utan älskling det känns supertungt efter att ha tillbringat 4 veckor tillsammans med honom :-(

vi har haft 4 helt underbara vecckor ochh att tillbringa så mycket tid med honom har fått mig att älska honom ännu mer och det säger inte lite det eftersom jag redan innan semestern älskade honom ofantligt mycket....

Men idag var det sista dagen han var här eller ja inte sista han kommer ett tag efter jobb  i morgon med och sen kommer han och prinsessan till helgen med och då är det gammelmarknad i Ljungbyhed

En annan underbara sak som hände förra helgen var att min älskade moster kom och jag kan säga att jag hade rejäl ångest när hon skulle åka hem i söndags....ville att hon ska stanna här hos mig för alltid :-P

Det har även hänt en del tråkiga saker som jag fått reda på förra veckan men för att inte hänga ut någon eller röja något annat så skriver jag inget om det här offentligt......

Ska plugga psykologi här nu ett tag och sen ska jag titta på tv innan vi ska lägga oss eller ja innan jag ska lägga mig tror att Anton kommer att vänta med att lägga sig med tills jag lägger mig....sen i morgon ska jag in till Apoteket och hämta penicillin till sessan hrm hon har ovavn på allt annat dragit på siig hallsfluss stackaren


kram på er alla


Älskade älsklingen min längtar till den dagen du är här för alltid och hoppas att det inte dröjer allt för länge men det vet jag att det inte gör älskar dig mest av allt och för alltid

 
 
Ingen bild

Sessan

14 augusti 2011 21:56

Älskade Ongen! Om du visste hur svårt det var att åka i söndags. Jag skulle igentligen åkt redan runt kl 13 för att hinna via Falkenberg och hem för att sedan byta bilen i garaget men jag kunde inte. När jag kom ner i fredags kändes det som om jag kom hem, det var en "deja-vu-upplevelse" modell mega... Det kändes som om jag upplevt den situationen flera gånger tidigare och den här veckan efter att jag kommit hem har varit gräslig på så många olika sätt. Älskar er alla så innerligt <3<3<3<3<3<3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards