nettanhuss

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Anette - 2 april 2011 21:06

Och äntligen är snart denna *helvetshelgen* slut och på måndag får jag träffa mitt allt igen :-P längtar....vill aldrig vara ifrån honom

Har haft trevligt besök idag i form av Kattis :-) som mvar ute en sväng med sin fiiiiiina hoj (fast jag eg inte gillar sport)

Har städat med idag och sen har jag varit med barnen och F uppe på sågen och grillat korv....passade på att mysa med alla mina fyra guldkorn....Cindy var oxå med....

Hoppas inte att man behöveer sitta helt ensam fler helger nu för detta är baskemig inte alls kul kan jag säga

I morgon blir det att tråkplugga psykologi eftersom jag missade  tentan då Felicia precis kommit från sjukhuset....och den 13 är det omtenta och den ska jag sätta och sen hoppas jag att jag har klarat socialpsykologitentan vi gjorde i går med för om jag klaraar både den och psykologi hhar jag inga ttentor kvar att göra sen alltså inga som släpar efter....utan jag är i fas med allt vi ska

Ska snart ner och hänga up tvätten wiiieh roligare kan man ha enlördagskväll men men vad göra...ingen annan hänger upp den till mig

kram


<3 Glöm aldrig bort att JAG ÄLSKAR DIG MITT ALLT <3

<3 mammas skrutttungar det var underbart att få tillbringa tid med err idag mamma älskar er <3



Av Anette - 2 april 2011 19:09

Ovido - Quiz & Flashcards