nettanhuss

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Anette - 20 april 2011 23:12

Snow White lived with 7 men, Mario got high off of mushrooms,and Sleeping Beauty slept around, and our parents wonder why we act the way we do. (:

Det är inte bra att låta barnen titta på tv och läsa  böcker ja inte aatt spela tvspel heller hahahahahahahaha


natti alla


Av Anette - 20 april 2011 23:02

man på ett par månader både skaffat sig två tatueringar och en navelpiercing????? Bara undrar för då ligger jag pyrt till hahahaha

Sessan, jag och småkottisarrna var på väla idag och då passade jag på att skaffa mig en navelpiercing och sessan fick ett hål i överörat.....en ny biikini blev det med till henne och de små fick påskpyssel som de har suttit med lite nu i kväll

Sen var på CG med och där blev det lite handlat och en pelargrill....

i morgon har jag bara  systemet, kroglyckans frukt och grönt och sen ska jag ta och köra ut barnen till mormors husvagn i råbocka

och nu är det sängen som kallar

natti


älskar dig mitt allt

puss och kram


Ovido - Quiz & Flashcards