nettanhuss

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Anette - 3 april 2011 16:54

Fem månader sedan jag och världens bästa älskling hade vår första date....

Det har varit 5 underbara månader och början på ett helt liv tillsammans med mannen i mitt hjärta


Jag har *firat* genom att åka till IKEA och handla lite smått och gott bla en ny klädsel till sockerseessans säng och en värmeljusstake till hennes rum....


Ska fortsätta här nu skriver mer senare


kram


älskar dig mit allt

Av Anette - 3 april 2011 16:54

Fem månader sedan jag och världens bästa älskling hade vår första date....

Det har varit 5 underbara månader och början på ett helt liv tillsammans med mannen i mitt hjärta


Jag har *firat* genom att åka till IKEA och handla lite smått och gott bla en ny klädsel till sockerseessans säng och en värmeljusstake till hennes rum....


Ska fortsätta här nu skriver mer senare


kram


älskar dig mit allt

Ovido - Quiz & Flashcards