nettanhuss

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Anette - 7 april 2011 19:07

och nu har jag underbara Anders här som myser med sin mamma.......

Pratat en gång till med min älskling har jag gjort.....kan inte med ord beskriva hur mycket den mannen betyder för mig....han är den som gör mig hel som kvinna..som mamma är jag hel när jag har mina barn hemma och det kommer jag ha från och med nästa vecka någongång.....sen kommer jag att ha dom i 4 veckor medan Fredrik åker till Vietnam....på  långfredagen åker de två stora till fa och lelle för att sen åka med dom till Lalandia på påskafton....så i påsk har jag bara de små hemma....men hoppas så klart att älskling kommer så att vi får några dagar tillsammans under påsken


Annars då hrm jo håller på med middagen så jag och Anders ska äta kyckling om en stund :-) det blir skruvpommes till och sen ska jag se om jag gör en kall sås till det.


Bläh jag har bloggtorka eller nä det har jag inte, jag har hur mycket som helst jag kan skriva igentligen....men jag har inte ork att göra det....hahaha det är inte bra att vara lat emellanåt........

Ska förresten se vad jag och älskling ska äta för smaskigt på lördag och söndag....har en fläskytterfile' som jag tänkte jag skulle ta upp i morgon så den hinner tina upp och ligga i marinad tills på lördag så kan vi ha marinerad fläskytterfile' och potaisgratäng.....tror det blir gott....


<3 puss på dig mitt allt <3


<3 godisungarna mina älskar er <3



Av Anette - 7 april 2011 18:14

Och jag har precis pratat med den bästa och underbaraste mannen i världen nämligen min älskling som jag äntligen får träffa på lördag igen, längtar som bara den.....känns som en evighet de dagar vi inte träffas.....


Jag och sockersessan var hos dr idag och nu är hon äntligen utan nackrage gissa om vi är lyckliga nu :-P


<3 till världens bästa älskling älskar dig så det gör ont <3



Av Anette - 7 april 2011 07:10

och jag säger bara gäsp......sitter här och gäspar och försöker morna mig men det fiingerar inte så bra som jag vill

ska plugga ett tag nu på morgonen och sen efter det så ska jag och sockerhjärtat köra till doktorn....sockerhjärtat ska röntgas idag och sen får vi se om hon blir av med nackkragen eller inte hoppas verkligen att hon blir det *håller tummar och tår*

I morrgon är det dags för Anders att åka till doktorn, där håller vi oxå tummarna för att det går bra...när Anders har varit hhos doktorn i morgon så ska vi köra till fa och lelle så att jag kan bli klippt och sen ska jag hjälpa fa att skriva ut inbjudningar till något som hon sulle göra med partiet tror jag det var......

Anders ska vara här hela dagen eller ja till i morgonkväll då Fredrik hämtar honom

och det är bara mysigt men sen har jag en ensam fredagskväll igen :-(

fast man ska kanske vänja sig vid att vara ensam på helgerna jag vet inte, bara acceptera att så här e det.....nä nu ska jag inte gnälla...jag ska vara glad fast det är svårt, men jag har ju trots allt fått den finaste mannen på jorden


kram

älskar dig mitt allt


mammas sockerälsklingar puss på er älskar er


Ovido - Quiz & Flashcards