nettanhuss

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Anette - 6 april 2011 17:56

Ja det är det fortfarande.....har en massa tankar och känslor jag skulle skriva om men jag tar inte det här på bloggen.....

Det blir en ensam fredag iallafall denna veckan men men det är så det är och det är bara att acceptera....

En del av det jag känner tror jag beror på att det har varit´så mycket på sista tiden allt från sockerhjärtats ridolycka till en massa annat och sen ligger det en del till i mina känslor....somnade inte förrän kl tre i natt eftersom jag låg vaken och funderade och grubblade och sen vaknade jag ganska tidigt med så nu är jag trött men det har varit två intressanta föreläsningar idag och vi har skrattat en hel del... på förmiddagen hade vi en föreläsning som hette utsatta flickor och pojkar och sen på eftermiddagen hade vi en som hette normer och normalitet. Båda var lika intressanta......

Occh nu sitter jag och renskriver gårdagens föreläsning om naiva teorier även den mycket intressant......

Saknar min nallebjörn oerhört mycket och känner frustration över att vi inte träffas mer än vad vi gör...just nu skulle jag göra allt för att bara få en kram av honom och krypa in i hans famn.....

kommer nog ett blogginlägg senare igen

kram på er alla


<3 Älskar dig min nallebjörn <3

<3 mammas godisungar saknar er och älskar er <3


Av Anette - 6 april 2011 08:26

sen jag skrev senast

Natten till igår hade jag välrdens bästa älskling hos mig....och i går var jag uppe i kristianstad på en föreläsning om naiva teorier......mycket intressant föreläsning..... om ett par minuter ska jag bege mig upp till kristianstad igen för en föreläsning som heter utsatta flickor och pojkar normer och normalitet.....


Pratade med min älskade moster sessan igår via telefonen, det var första gångenmen det känns som om jag har känt hene hela mitt liv....hon är precis så go och varm som jaghar föreställt mig <3 kram på både dig och nina <3. Något som slog mig under vårt samtal igår var hur otroligt lika jag och sessan är i väldigt mycket det är nästan lite spooky....men så är vi ju oxå släkt hihihi.....


Detta bleev kansske intevärlddens mest intressanta blogginnlägg men jag skriver mer senare i eftermiddag när jag har kommit hem måste köra nu oom jag ska hinna till skolan, inte bra att komma för sent


kram på er alla


Älskar dig världens finaste man mest av allt och för alltid puss på dig


Ovido - Quiz & Flashcards