nettanhuss

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Anette - 18 april 2011 18:03

Tänk om jag kunde beskriva min kärlek till dig, tänk om jag kunde beskriva hur lycklig du gör mig....

Har ofta försökt smaka på ordet kärlek men jag har inte lyckats smaka hur det smakar förren jag träffade dig...nu kan jag smaka på båda stavelserna i ordet kär...lek ja det vi har är verkligen kärlek....du är den underbaraste mannen i världen och du är MIN älskling...

Varje gång jag tänker på dig får jag ett leende på mina läppar och när du är nära så får du min kropp att skälva av kärlek och njutning....du är precis så underbar jag vill att en man ska vara och jag kommer för alltid att älska dig....

Varje gång vi ses så får jag fjärlilar i magen av lycka och varje gång vi pratar i telefon händer samma sak inom mig...trodde som jag sagt innan inte att jag skulle kunna känna sådan lycka igen som jag gör tillsammans med dig men du har bevisat att det går....tiden då vi inte är tillsammans känns som en evighet och jag räknar dagar och timmar tills det är dags att ses....jag hoppas att vi kommer att leva resten av våra liv tillsammans, och jag vet att vi kommer att göra det eftersom vår kärlek är så stark...när jag fann dig eller ja du fann mig så fann jag min soulmate...det finns inte många sädana i världen utan man säger att man har EN och MIN har jag hittat nu


PUSS PÅ DIG MITT ALLT ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT OCH FÖR ALLTID


Av Anette - 18 april 2011 17:57

När du duschar
vill jag vara vattnet
som sköljer dig... 


När du solar
vill jag vara solstrålarna
som värmer dig...


När du sover
vill jag vara kudden
du ligger på...


När du drömmer
vill jag vara din dröm...
Du är min dröm...

Älskar dig massor
min underbara älskling...


Av Anette - 18 april 2011 17:53

Jag är glad
för att du finns
du ger mig lycka
du ger mig glädje
du ger mig tröst
allt som du gör
gör mig glad
jag är glad
jag blir glad
av att få träffa dig
jag finns
för att ge dig allt
så länge du finns 


<3 Älskar dig så <3




Av Anette - 18 april 2011 17:35

Och i lördags kom älskling och prinsessan hit...de stannade tills igårkväll.....

annars då jo det är varmt och skönt ute och jag har varit ute en liten sväng....men jag blev sur eftersom spindlarna inte ville inse att den lappen jag satt upp var en vräkningslapp...jag fullkomligt HATAR spindlar och det verkar de inse eftersom de skickar varenda en av spindlarna i ljungbyhed så att de kan reta mig hrm

Ska snart upp till snälleröd så att barnen kan säga hejdå till F eftersom han åker till vietnam i morgon och stannar där en månad.....så barnen får inte träffa honom på ett tag.

På fredag åker de små till mormor i husvagnen och de stora åker till Fa och Lelle för vidare färd till Lalandia på lördag......och sen kommer älskling på lördag kväll med och jag längtar....


<3 Älskar er mina hjärtan <3

Chrille du är mitt allt för alltid <3


Ovido - Quiz & Flashcards