nettanhuss

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Anette - 10 april 2011 23:39

Ja inte helt ensam då för jag har mitt sockerhjärta hemma......men jag har ingen älskling hos mig.....lämnade honom i dag :-( känns så tomt här när han inte är här men jag hoppas att vi ses snart igen......

Vi har haft en supermysig helg och tittat på Tv och bara myst......

I morgon kommer mina två små sockergryn hem igen.....ska bli så mysigt och jag ska ha dem 5 veckor nu :-P för Fredrik ska åka till Vietnam.....de kommer att sakna pappa men de träffar honom snart igen juh.......

Har varit hos Fredrik idag med och hämtat utemöbler så nu har vi två bord som rymmer hela vår underbara familj när vi är tillsammans alla...bara en grill och lite krukor och blommor som fattas sen är det fint där ute hrm okej jo jag ska ta och städa i rabatterna med, måste ta och skaffa en kratta och en gräsklippare hahaha lite jobbigt att klippa gräsmattan med kökssaxen :-P.....

Tog mig en paus vid datorn nu så här på hrm nattkvisten hahaha städar min garderob och har inga kläder att ta på mig i sommar har jag insett...allt är för stort hrm jaja bara att köpa nya kläder då haha ska se vad de små behöver med.....


Ska fortsätta med städningen av garderoben nu tänkte jag ...det rä bra att städa när man är nere kom jag på....känner mig deppig men det går snart över igen hoppas jag, är nog bara en svacka i humöret med en massa tankar som far rundor....har varit mycket nu det sista som får tankar och känslor att snurra runt..... var hos dr med anders i fredags med......


NAtti världen och ta hand om er


ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA OCH LITE TILL MIN NALLEBJÖRN SAKNAR DIG REDAN OCH LÄNGTAR TILLS VI SES IGEN <3


ALLA MINA SOCKERGRYN ÄLSKAR ER DET VET NI OM


Av Anette - 10 april 2011 23:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards