nettanhuss

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

<3 Annandagpåsk....<3

Av Anette - 25 april 2011 18:58

Denna helgen eller ja sen i lördagskväll har tillbringats med älskling......vi har bara myst och tagit det lungt och det har verkligen varit en underbar helg som alltid med älskling....

Nu har han åkt hem men kommer till oss i morgon igen e fter han har jobbat...han ska vara i Ängelholm denna veckan och gud som jag längtar till den mannen flyttar in här......

Hämtade småkottisarna i Bjuv hos mamma med, de har ju varit på Råbocka camping sen i torsdags och kom hem idag....passade på att kolla på mammas och Flemmings hojar med.....

När vi kom tillbaka till Ljungbyhed så åkte vi upp till torgkiosken och köpte glass som vi satt utanför på en bänk och smaskade på...sen hem och tände grillen...grillade igår och har grillat idag så nu är man mätt och belåten....vidare till Mallen och mockade och fyllde mat till honom eftersom sessan och Anton är med Fa och Lelle på Lalandia juh...de kommer hem i morgon efter att ha varit där sen i lördags eller ja de var hos fa redan i fredags och i fredags kväll passade jag på att köra inom papsen ett ag...vi tittade på talang och mumsade på kinamat som jag var och hämtade på kina draken i Åstorp, det var faktiskt riktigt mumsigt....

Nu sitter jag ute med datorn och småkottisarna leker på framsidan...snart dags att ta in dom så att de hinner duscha och sen är det sängen för dem....visserligen tänker vi hoppa över dagis i morgon men de behöver ändå sova....de har varit ute hela dagen så nog är de trötta alltid..om inte annat så är mamma trött hihihi...har en del disk med att ta itu med hrm måste göra det sen...det är inte kul att stå inne och diska när det är så fint väder men jag får göra det om inte annt så gör jag det när de små har lagt sig innan de somnar så att de inte störs....

Anders har sagt att han ska göra middagen till älskling i morgon kväll när han kommer det blir köttfärssås och spaghetti och sen till efterätt blir det rabarberpaj och vaniljsås....måste köpa Alexandervaniljsås med eftersom han inte kan äta den vanliga då den innehåller mjölk..,...


Älskade älsklingen min allt känns så rätt tillsammans med dig och det har verkligen varit helt underbart denna helgen.....du är en mycket speciell man och du är mannen jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med....älskar dig


Kram


puss mitt allt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards