nettanhuss

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Anette - 2 mars 2011 08:35

Att åka upp till skolan och hålla på med ett grupparbete....sen är det skola i morgon igen och sen får vi se vad det blir på redag...hoppas bara att jag kan vara hemma då eftersom jag har en del att plugga på till tentan som jag missade förra fredagen....

Saknar min älskling sååååå mycket men det är snart fredag och då kommer både älskling och prinsessan hit *längtar*. Denna helgen är det *familjehelg* dvs hela vår underbara familj är samlad och vi ska mysa....ev kommer mamma ut ett tag på lördag eftersom Flemming ska på ngn hemvärnsövning....men det är inte helt säkert ännu...

Sessan mår bättre och bättre för var dag som går hon har abstinens hihi hon vill så gärna börja rida redan men hon får allt vänta tills veckorna har gått så att det inte händer mer med nacken för det vill vi definitivt inte att det ska göra....och sen är hon bra rastlös med inget att göra bara vila och ta det lungt och inte får hon gå till skolan ännu heller hrm ja det är inte lätt att vara skadad min stackars plutta...

I går var jag som ni såg och tatuerade mig...rosen på skuldran är en cover för min andra tatuering och sen fick jag äntligen min svanktatuering som jag velat ha sä länge men inte vetat vad jag vill ha men för ett tag sen var jag och älskling inne på en tatueringssida inne på nätet och den jag gjorde i går var den jag fastnade för direkt, det kändes så rätt och igår var det äntiligen dags....

Har planer på att sätta ngn form av tatuering som symboliserar mina barn men jag vet inte vad jag ska ha riktigt än fast när den dagen kommer som jag ska tatuera in ngt så vet jag vad jag ska ha..

Nä nu ska jag ta och ta på barnen så att de kommer till dagis och sen ska jag köra upp till kristianstad och gruppen där uppe....

Skriver mer senare i kväll

Kram så länge

<3 Älskar dig min skatt <3


Ovido - Quiz & Flashcards