nettanhuss

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Anette - 10 mars 2011 14:57

Om än lite jobbig.....klicka på länken nedan :-)

http://klemm.se/fanten/


Av Anette - 10 mars 2011 11:09

Får jag äntligen träffa mitt allt igen och sen på kvällen är det dags för fest :-).

Har känt mig supernere idag och ett par dagar innan men när jag var ute och hämtade posten så hade jag fått en överraskning av mamsen och Per, en superfin klocka som jag velat ha såååå länge nu men nu har jag den :-P tänk att en överraskning kan få en att må så mycket bättre....tusen tack åter igen


Saknar mitt allt så att det gör ont det är en av anledningarna till att jag känt mig så nere men nu är det ÄNTLIGEN fredag i morgon och vi får träffas.....


För tillfället har jag min stora sessa här, hon ska till skolan och hämta böcker och sen ska jag köra henne hem till pappa igen....


kommer nog en uppdatering senare i kväll


ÄLSKAR DIG MER ÄN ORD KAN SÄGA MITT ALLT

Ovido - Quiz & Flashcards