nettanhuss

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Anette - 14 mars 2011 15:52

Och snart ska jag hämta mina små guldklimpar......och jag får snusa på dem hela veckan wiiiieh saknar dem och längtar efter dem nu....

Har varit uppe på en föreläsning idag med, och sen lyssnade vi på en dokumentär som var rörande....handlade om en 13årig flicka.

Helgen har varit mysig...haft min älskling här juh.....me like.

Sessan har med varit hemma hela helgen och Anton kom i gårkväll

Ska plugga lite i kväll och sen ska jag mysa med guldisarna och prata med mitt allt.....

Till helgen hoppas jag att vi träffas hela familjen med både mina barn och sen lilla prinsessan och älskling oxå......

hrm fick precis skrivkramp hade en massa att skriva tyckte jag men det hade jag tydligen inte hahaha

Var på 40årsfest i fredags det v ar mycket trevligt...och i lördags hade jag inflyttningsfest hrm har sviter av den inflyttningsfesten idag med bara att inse att tant börjar bli för gammal för att festa, tant ska hålla sig till svartvinbärssaft och kaffe,något annat tål inte tant vid hennes ålder *host,host*, det är inte bra att vara trött två dagar efter det att man haft fest hrm hahaha

Nädå det är ingen fara vi hade supertrevligt...

nu ska jag ta och plugga en liten stund till innan det är dags att hämta barnen...sen ska här städas....och givetvis började det att regna nu hrm bara för att jag skulle gå jaja det slutar nog innan vi går jag och Cindy......

kram


<3 älskar dig mitt allt puss och kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards