nettanhuss

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Anette - 18 mars 2011 09:27

Hej!

 

Mamma sa att jag fick göra ett inlägg :D

 

Hrm... Vad ska jag säga att vi ska snart åka och handla lite och sen ikväll kommer Lisa och Chrille!

 

Ikväll så ska vi åta pastasallade eller som Mamma säger Pattasallad :D

 

Som ni nog vet e min Mamma lite konstig :S Hon har en sådan sjukhumor!

Och hon e galen i son mobil xD

 

Kolla min blogg: www.omalleytjejen.blogg.se

 

// Hennes Älskade dotter *Felicia*

Av Anette - 18 mars 2011 08:39

Får jag äntligen träffa min älskling och lilla prinsessan igen

Hade seminarie igår och det gav en hel del och var intressant, många intressanta diskussioner skapades.

Sitter här i soffan och pluggar lite ssocialpsykologi i väntan på att tevattnet ska koka och sen är det dags för frukost för oss eller ja iallafall för barnen eftersom jag inte är den där typiska frukostmänniskan hrm

Men lite kaffe slinker alltid ner

Sen är det dags att köra och handla så att kylskåpsråttorna inte är utan mat....det är så illa i kylen nu att de har lämnat in en uppsägningsblankett ang hyra....haha nä inte så illa men det finns knappt ngt i det och det är för att mamma inte har orkat eller hunnit handla men men det ska vi råda bot på idag eftersom vi inte har ngt annat att hitta på hrm *host host*

Hahaha igår fick jag bevis på att jag kanske inte är så gammal som jag känner mig...var och handlade cigg på ICA i Kristianstad och blev ombedd att visa leg hrm har det i bilen sa jag och då var jag tvungen att gå ut och hämta det :-P tack du söta i kassan på ICA du räddade min dag hahaha nu känner jag inte mig så gammal mer hahahaha

Nuuuu har jag öntligen fått mitt efterlängtade kaffe mums mums....hunnit med att städa lite har jag även det hahahaha tycker inte jag gör annat men man har inget val.

KRAM

<3 Älskar dig mitt allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards