nettanhuss

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Anette - 16 mars 2011 15:53

och nu ska jag sätta mig och läsa socialpsykologi så att den sitter till tentan....

Tyvärr kommer inte älskling hit förren till helgen men men det är sånt man får ta när han är där och jag och barnen är här....

Varit uppe med gruppen i Kristianstad med ett par timmar, som tur är var vi inte där uppe mer än tre timmar.....utan man kunde åka hem o ch fortsätta med vad man skulle göra här hemma...

Anton sover ett tag hrm och sötaste gelehjärtat sitter här bredvid mig vid sin dator...har fått hem hennes läkarintyg idag och ska skicka det till försäkringsbolaget i morgon....eller idag kanske man ska skicka det så de har det i morgon...hrm tåls att tänka på hihihi nja klarar mig till i morgon....så har de det på fredag hoppas jag.

Nä nu ska jag plugga vidare ett tag till innan de små guldklimparna ska hämtas.

kram skriver nog mer senare

<3älskar dig<3

<3 alla mina godisungar mamma älskar er<3

Ovido - Quiz & Flashcards