nettanhuss

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Anette - 29 mars 2011 06:34

Ja det har det...men jag har inte haft tid att uppdatera.....

Förra veckan hade jag barnen fram till i fredags och sen ii fredags kom älskling och vi har haft en myshelg tillsammans...han körde hem i söndags kväll och kom i går eftermiddags igen...denna veckan ska han tillbringa här

En tråkig sak som har hänt är att nu har jag ett barn på kryckor med.....grannen i snälleröd råkade cykla över Antons fot i fredags så illa att Anton knäckte ett ben i foten på tre ställen hrm...... så nu har jag ett barn med nackkrage och ett barn på kryckor...nu blir det till att madrassera de två återstående barnen så att de inte skadar sig de med hahahaha

Sockersesssan kom och hälsade på í går

Var uppe i Snälleröd och lämnade Antons nyckel i söndags kväll och då passade jag på att mysa med småkottisar och storkottisar så nu har jag myst med alla fyra hihihi


Sitter här och försöker hitta inspiration att plugga eftersom vi har tenta ii socialpsykologi på fredag....hrm vilken fin dag att ha tenta på eller hrm nja kanske inte ser inte så bra ut att ha en tenta den 1 april hahaha jaja det får man ta


Hela denna veckan ska tillbringas med älskling på kvällar och nätter me love him so

Har inte kännt denna pirrande känslan innan, det räcker att jag tänker på honom så pirrar det i magen på mig och när jag hör hans röst och ser på honom så slår mitt hjärta frivolter av lycka <3 goseälsklingen min puss på dig <3


<3 Älskar er mammas hjärtan <3

>3 Älskar dig mn nallebjörn <3 puss på dig ses senare <3


Ovido - Quiz & Flashcards