nettanhuss

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Anette - 6 mars 2011 12:49

Och det är alltid lika jobbigt när de åker... :-( hoppas att den dagen då vi alltid är tillsammans kommer väldigt snart för detta börjar bli superjobbigt :-(

Jag och barnen har varit ute i trädgården ett tag och jag har även diskat och städat undan här inne som vanligt :-P har städmani hihihi

Nu står det lunck på schemat och dagens lunch är korv och bröd...sen ska vi ha kyckling i kväll som blev över från middagen i går...

Annars då jo barnen ska till pappa i morgon...denna mannen förundrar mig han och hans K är på semester i Paris hrm jaja det har han aldrig kunnat göra med mig men nu struntar jag i vilket eftersom jag har världens underbaraste <3 Chrille <3 som jag ALDRIG kommer att släppa, man släpper inte taget om diamanten när man har hittat den...

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar honom och det har jag skrivit innan men det kan jag skriva hur mycket som helst för det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till honom...han har allt det som jag vill att en man ska ha och det säger inte lite det :-P


Nu ska jag ta och servera lite lunch här...

Sessan föresten mår något bättre här hemma och hon klättrar snart på väggarna, börjar bli rastlös och vill bara ner till hästen igen men det får som sagt vänta. Var på röntgen och hos ortopeden i fredags och röntgen visade att kotorna iallafall inte hade flyttat sig mer.


KRAM


<3<3<3<3<3<3<3 ÄLSKAR DIG MITT ALLT..DU ÄR DET FINASTE PÅ JORDEN BARA SÅ ATT DU VET DET PUSS OCH KRAM PÅ DIG <3<3<3<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards