nettanhuss

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Anette - 7 februari 2011 12:47

Kärleken jag känner till dig min älskling går inte att beskriva...du får mig att känna mig älskad och hel igen....något jag inte har gjort på många år...

Trodde inte att kärlek kunde vara så här fint...Du ger mig så mycket och det känns så underbart...Sakanden jag känner när vi inte är tillsammans är enorm...men jag vet att det inte är för alltid vi är i från varandra så här långa perioder...min magkänsla säger det hihihi


puss på dig mitt allt 'älskar dig.


Av Anette - 7 februari 2011 10:45

Dags att skriva en uppdatering av helgen som jag har tillbringat med hela min fina underbara familj...jag Chrille och alla våra barn...

Älskling och prinsessan kom i fredags kväll och sen åkte de hem i går...

Lördagen tillbringade jag ett par timmar uppe i Kristianstad och skrev en omtenta.... och sen när jag kom hem var jag helt slut...men älskling hade tagit hand om alla barnen och det hade gått så bra så.....på kvällen i lördags mös vi...sen  i går var det dags för Anders att ha kalas eftersom han ska hem till pappa idag när han fyller år...de ska vara där denna veckan nu....

Fa och Lelle och Bibbi kom först och firade honom, ja älskling och prinsessan var med här förståss....senare på kvällen kom mamma och Flemming och gratulerade honom de med, han är sååååå nöjd med alla sina fina presenter....

Älskling och prinsessan åkte hem på eftermiddagen i går och jag började som vanligt sakna honom som en tok bara de hade kört en liten bit....


Älskling min jag känner inte mig hel när du inte är hos mig...en stor puzzelbit i mitt liv fattas varje gång du åker....det blir bara svårare och svårare att skiljas från dig för varje gång hoppas du vet hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig...det finns ingen annan i mitt liv som betyder så mycket som du och som jag älskar så mycket...du har fångat var enda liten atom i mitt hjärta..... Puss på dig min skatt älskar dig

Av Anette - 7 februari 2011 10:42

För det är Anders födelsedag Hurra Hurra Hurra   Grattis stora killen Önskar Mamma Felicia Anton Alexander Chrille och Lisa :-)

Ja tänk för 6 år sen idag kom en underbar liten kille till världen.....


kram

Ovido - Quiz & Flashcards