nettanhuss

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Anette - 21 februari 2011 10:54


Var så stark så att ingenting kan störa din inre frid

Tala om hälsa, lycka och framgång med alla du möter

Få alla dina vänner att känna att det är någonting speciellt med dem

Se på allting från den ljusa sidan 

Tänk bara på det bästa, arbeta bara för det bästa

och förvänta dig bara att det bästa ska hända 

Var lika entusiastisk över andras framgångar som du är över dina egna

Glöm dina misslyckanden i det förflutna
och se fram emot dina kommande framgångar

Ge alla du möter ett leende 

Ägna så mycket tid åt din egen utveckling
så att du inte får tid över med att kritisera andra. 

Håll dig för god för bekymmer och för fin för ilska   

- CHRISTIAN D. LARSEN -

 

Detta hittade jag på en väns blogg och tyckte det var så fint att jag kopierade det....hoppas att det inte gör någonting...

 

kramar

Av Anette - 21 februari 2011 09:29

En vecka kvar till jag tatuerar mig wiiiieh....längtar..ska bli superskoj...spännande att se hur den blir men den blir säkert bra.....

Agumsan ska följa med och titta på hihihi skönt så jag slipper köra ensam....alltid lite trevligare att ha sällskap både i bilen och sen där kan bli lite tråkigt att ligga där i de timmarna som de ska ta

ska ta ett kort på den sen och lägga ut här på bloggen...

Ja mamsen jag ska även ta kort på huset så du får se det, iallafall en del av det allt får ni se när ni kommer och hälsar på :-P måste juh få vara lite nyfikna juh eller hur hihihi

Nä nu ska jag ta på barnen och sen ska de till dagis...efter dagis åker de till pappa och ska vara där tills nästa måndag då jag hämtar dem på eftermiddagen....

kram på er alla goa


<3 Älskar er alla i min underbara familj...älskling och alla barnen <3

Ovido - Quiz & Flashcards