nettanhuss

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Anette - 14 februari 2011 12:46

I min engelska psykologibok till tentan vi har den 25:e :-). Väldigt intressant bok faktiskt men så är det oxå ett superintressant ämne vi har nu, jag gillar psykologi och vet att jag kommer att klara denna tentan men det gäller att plugga plugga och åter plugga.

Bredvid mig sitter eller ja ligger vår nya familjemedlem en liten rottisblandning vid namn Cindy.....

Har pratat med min älskling oxå idag saknar dig jättemycket mitt allt men vi ses snart igen

I eftermiddag kommer barnen till mig eller ja jag ska hämta de två små och de stora kommer hit efter skolan och sen till helgen kommer älskling och prinsessan och då är hela vår underbara familj komplett :-D

Tänk att man kan vara så här lycklig...det trodde jag inte för ett halvår sen men nu inser jag att detta är sanning och inte bara en dröm....

Har saknat alla mina kottisar denna veckan när de har varit hos sin pappa men nu idag får jag pussa och krama dem igen ja det har jag visserligen gjort i veckan med eftersom jag hämtade dem från dagis en dag men nu är det annorlunda jag ska få pussa dem godnatt och godmorgon hela denna veckan mmmm me love it

Älskar er alla mina underbara älsklingar

Kram på Alla hjärtans dag alla söta bloggisar



Av Anette - 14 februari 2011 00:54

Happy Valentine mitt allt

Puss och kram älskar dig

Ovido - Quiz & Flashcards