nettanhuss

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Anette - 17 februari 2011 17:36

Har varit hos gumsan i dag och barnen har lekt och när jag kom hem gick jag in och kollade på ladok och yes yes yes jag har satt Civilrätten med gissa om jag är superglad...tror det var för att jag visste att du min älskling och alla våra fina barn väntade på mig där hemma tror inte du det med? :-P

Så nu kan jag släppa civilrätten med och bara ägna mig åt psykologin :-) som vi har nästa fredag och den kommer jag att sätta den med det är jag övertygad om....

detta bevisar att jag har ett inre lugn och mår superbra och är superlycklig och det kan jag tacka min Chrille för :-) du får mig att må så jäkla bäst mitt allt...den kärlek du ger mig strömmar tillbaka till dig...du är mitt allt du är luften jag andas du är min sol när morgonen randas du är stjärnorna på min himmel ja du är som sagt mitt allt för du är så underbar att det inte går att beskriva....

Puss på dig mitt hjärta

kram


älskar dig Chrille

Av Anette - 17 februari 2011 07:06

Tillsammans med barnen framför bolibompa på tv :-D

Tillbringade gårdagskvällen och natten tillsammans med mitt allt.....njuter.....

Det finns inget som är bättre än att få somna med älskling tätt intill sig :-P...och vakna på samma sätt....längtar tills vi bor tillsammans på heltid...du är min soulmate mitt allt

Ska plugga lite idag sen ska jag köra ut till gumsan och hennes goa barn A och I.....

Har föresten inte skrivit det här men vi har fått en ny familjemedlem...en 15 veckor gammal rottis/schäfertik....som heter Cindy...och är underbar...väldigt kaxig oxch busig men som sagt helt underbar.

I morgon kommer älskling och prinsessan igen och sen är familjen komplett.....så underbart.....älskar er alla mina fina gosisar...både min store nallebjörn och alla mina små gosungar.....

Nä nu ska jag sätta mig och plugga lite psykologi....har tenta nästa fredag och hoppas på att sätta den


Kram på er alla


<3 Älskar dig mitt allt <3

Av Anette - 17 februari 2011 06:41

Mänisnakshjnräan kan lsäa oedrn i vlkien odnrig somhlset, det edna vkitgia är attden fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Hägtfit va?

Ovido - Quiz & Flashcards