nettanhuss

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Anette - 28 februari 2011 13:41

Har fått fixat en del i förmiddags...var inom skolan och pratade med sessans älrare och sessan passade på att hälsa på sina kompisar innan vi gick... sen körde vi till distriktssköterskan så att hon fick titta på såret på ryggen och det såg bara fint ut.....sen var vi inom och handlade och sen hem....har pluggat lite och sen har jag och sessan tittat på tv en stund med....

Nu kommer snart Anton från skolan och sen ska jag hämta de två små trollen från dagis lite senare....ska gå upp så att Cindy får lite motion med...det behöver hon....ja och jag med såklart....

Sitter i kö till försäkringskassan bläh hatar denna väntetid alltid.....men vad ska man göra...vi lever i ett kösamhälle så e det bara och det är inget man kan göra något åt....

Skulle eg på årsmöte på torsdag med M men jag hoppar....så som det ser ut nu så har jag inte ngn lust över huvudtaget.....

Nä ska ta en kopp kaffe och fortsätta vänta till det är min tur.... *bara* X antal minuter kvar*

Kram

ÄlSkAr DiG MeSt aV AlLt OcH fÖr AlLtId ÄLSKLING

Ovido - Quiz & Flashcards