nettanhuss

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Anette - 25 februari 2011 17:01

Och jag sitter här och lyssnar på musik och bara tar det lugnt...väntar på att älskling ska komma...maten är färdig och ska bara värmas

Felicia mår som i går hemma hos pappa hon har ont men pappa tar hand om henne....

Äntligen har jag fått min digitaltv och kopplat in den med....så nu har vi fler kanaler och sen har vi så vi kan hyra film med via boxen...har telias abonemang...

Detta blir en lugn helg så jag kan vila upp mig efter denna hemska veckan som det har varit

Natten till idag har jag inte sovit många minuter jag har bara legat och tänkt på allt som kunde ha hänt...jag vet att man inte ska tänka så men jag kan inte låta bli....

Kram och hoppas ni får en underbar helg

<3 Älskar dig mitt allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards