nettanhuss

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

<3 Söndag.... <3

Av Anette - 20 februari 2011 20:00

Japp nu har hela helgen gått med och det har blivit söndag igen var katten tar dagarna vägen?!

Denna helgen har tillbringats tillsammans hela familjen både barnen och jag och Älskling....

I går hade jag ljusparty mitt första alltså min startvisning.....Gumman och mogge och barnen kom hit de med.....

I dag åkte älskling och prinsessan hem redan vid 11 och jag kan inte hjälpa det men jag saknar de bara de har åkt...likadant när bara älskling är här bara han har åkt så saknar jag honom men jag hoppas att det inte tar så lång tid innan vi aldrig behöver skiljas igen....jag älskar honom så det gör ont i mitt hjärta bara jag tänker på honom.....

Gud hör bön och han skickade världens finaste man till mig....mannen jag aldrig kommer att släppa....mannen jag vill tillbringa resten av mitt liv med....och som jag kommer att göra det med om jag får bestämma :-)

Längtar till på fredag för sen har vi hela helgen tillsammans bara vi två och ska bara mysa och mysa.....

Denna veckan vet jag inte vad som händer förutom att jag ska plugga och sen på tisdag ska jag till gumman och pussgossarna och sren på torsdag ska jag till goaste I och fika...Cindy ska få leka med hennes Emma....Cindy behöver lite social träning med andra hundar, hon är nämligen rädd för andra hundar stackaren men det ska vi träna bort det har jag bestämt....

Just nu ligger hon och gosar med mig i soffan här och snart ska vi ut på kvällskissen men dert blir ingen lång kvällskiss i dag kan jag säga eftersom det är svinkallt ute och hon darrar om hon är ute för länge...tar bara den vanliga kvällskissrundan...upp för denna gatan och ner i nästa......

Nä nu plugga vidare så jag klarar tentan på fredag...

KRAM på er alla goa


<3 Älskar dig mitt allt, mer än det finns ord i världen att beskriva. Puss och kram på dig med <3

 
 
Ingen bild

Sessan

20 februari 2011 20:21

Toppen hjärtat *ler* är SÅ glad för dig och de dina. Nu är det "bara" oss andra det ska lösa sig för *ler* men skam den som ger dig eller hur? *kramar om* Ser fram emot att ta en långtur med bilen frammåt våren om inget annat händer tidigare så att vi får träffas snart. Funderar på att lyssna om din andra moster vill hänga med och då dela kostnaderna... då kanske det blir av snarare än planerat ;-) <3<3 Ha det bäst tills vi hörs igen... (vilket antagligen blir inom en liten stund) *fniss*

Anette

20 februari 2011 20:26

Hihihi ja jag vill jättegärna träffa er båda....och vill att mina barn ska träffa er och att ni träffar dem....
Längtar
kramar i massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards