nettanhuss

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

<3 Hur vet man att man är kär <3

Av Anette - 20 februari 2011 22:48

Hur vet man att man är kär?

1. Du tänker på honom var du än är och gör.
2. När du kommer in i ett rum är det första du gör att se efter om han är där.
3. Du undrar hela tiden på vad han gör just nu.
4. När telefonen ringer tror eller hoppas du alltid att det är han.
5. Du jämför alla andra med honom.
6. Det är smärtsamt att se honom tillsammans med någon annan.
7. Du kan inte komma på någon anledning att vara arg på honom.
8. Var gång du nämner hans namn ilar det till i kroppen.
9. När du ser honom så upphör resten av världen att existera.
10. Du tänker hela tiden på hans värme.
11. Varje låt du hör påminner dig om honom på ett eller annat sätt.
12. Du blir ledsen ibland och undrar om du duger.
13. Bara att få syn på honom gör hela din dag.
14. När du blir rädd eller ledsen är han den första person du känner att du behöver.
15. Du kan skilja ut hans röst i en folksamling.
16. Så fort någon nämner hans namn hajar du till som om det var ditt namn du hört.
17. När han ler blir du glad för att han är glad.
18. Du kan inte se några brister hos han.
19. Du tycker att hans doft är den godaste lukten som finns.
20. Att nudda honom känns som att få en elstöt och du blir helt varm.
21. Bara att titta på han gör att du tappar andan.
22. Att vara utan honom gör så ont att ögonen tåras.
23. Du vill veta allt om honom.
24. Allt han säger låter klokt.
25. Du studerar varje del av honom och tycker varje kvadratcentimeter är perfekt.

26. Man minns och värdesätter vart enda ord han sagt...
27. Man vänder och vrider på varje ord man får och tolkar allting positivt ena sekunden och negativt nästa
28. Man hör i minnet varje tonfall han använt och hans leende lyser upp en i allt annat grå och trist dag.

Allt detta stämmer när jag tänker på dig mitt allt
puss älskar dig så att det gör ont <3

 
 
Ingen bild

Sessan

20 februari 2011 22:57

Du glömde lite *ler* Man minns och värdesätter vart enda ord han sagt... Man vänder och vrider på varje ord man får och tolkar allting positivt ena sekunden och negativt nästa, man hör i minnet varje tonfall han använt och hans leende lyser upp en i allt annat grå och trist dag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards